Selamlar 🙋 kızım 1 ay 18 günlük oldu. İlk 20 gün filan kısa aralıklarla uyanıp sık sık uyuyordu normal olarak. Son haftalarda istisnasız her gün gündüz çok uyusa da az uyusa da akşam üzeri uyuyup akşam 20.00 gibi uyanıyor. Ve mesaim başlıyor gece 2 - 3 artık kaçta uyursa… O kadar bitkin düşüyorum ki kafayı yiyeceğim. Gece uyuması için bu düzenini değiştirmek için ne yapmalıyım, ne olur yaşayan varsa fikir versin ???