Oceann merhaba, 4 aylık ek gıdaya başladık. İlk süt ürünümüzü 5. Ayda yoğurt çorbası olarak denedik. Pişmiş yoğurt en az alerjen olanmış. 6. Ayın basında peynir ve sonunda yumurtayı denedik. 7. Ayın sonunda ise kefiri deneyeceğiz. Bazı doktorlar anneye bazı doktorlar bebeğe deneterek başlıyor. Bizim alerji durumumuzun çok yüksek olmadığını düşündüğü için doktorum ilk önce bebeğime denetti ve banada diyet açıldı. Peynir ve yoğurt dışındaki süt ürünleri hala yasak. Zamanla yavaş yavaş deneyeceğiz. Bir sorunla karşılaşsak ürünü bırakıp 3 hafta kadar sonra tekrar deneyecektik.
inşallah sizde bir tepki almadan atlatırsınız🙏🏻🌸