Prensesss_annesiii Kizlar disim.kanal tedavisi olmasi gerekiyordu ama olmadi kaldi acaba o yuzden.dis etim agriyor ollbilirmi beynime vuruyor sebebi ne olabilir
Mrv-_- Prensesss_annesiii diş etiniz değil dişiniz ağrıyordur, yaptirmadiğiniz sürece de ağrır çok çekersiniz..
Mucizem_0809 Prensesss_annesiii diş çürüdüyse iltihap yapmıştır bende çok sıkıntı çektim dişten şuan anlık iyi gelebilcek yanağınıza buz koyun tuzlu gargara yapabilirsiniz bide burda biri demişti kaynar suya kekik atıp bi 10 dk demleyip gene gargara yap baya yakıyor ama sızısını epey alıyo
Mucizem_0809 Prensesss_annesiii bide karanfil yağı ama keskin olanı ağrıyı direk kesiyor ama doktora gidin
Mrv-_- Prensesss_annesiii apse yapmistir doktor önce antibiyotik yazar iltihap kuruduğunda yapar kanal tedavisini ama muhakkak bir an önce baslamak gerek, çok geçmiş olsun.. diş ağrısı çok fenadır 😔
Prensesss_annesiii Mucizem_0809 cok tsk ederim yapicam dis etim iltihaplandigi icinmi sisti acaba bide kanal olur demi
Mucizem_0809 Prensesss_annesiii kanal olur olmaz diye bişey diyemem konunun uzmanı değilim ☺️ doktor daha sağlıklı bilgi verecekti
Fatihinannesiii Benim her damak ağrısında bu gargarayi yapıyorum çok iyi geliyor belki size de gelebilir “KLOROBEN” isterseniz yorumlarına falan bakın benim bir kaç gündür damağım ağrıyor Dişime vuruyor hemen yapıyorum geçiyor