Bse dişten dolayı bütün damakları şişiyor o yüzden biberonu tutup ememiyorlar, kaşıkla vermeyi deneyebilirsiniz, bizim 3 aylıkken başladı diş için uğraşmaya 6. ayında ancak çıkarabildi, anne sütü aldığı için çok zorlanmadım ama ek gıdaya geçemedik şimdi çalışmaya başlayacağım ama biberonu da ağzına almıyor bakıcı ne yapacak ben de kara kara onu düşünüyorum