Kızlar benim bebiş yaklaşık 2 haftadır biberonu verince önce kıvranıyor çekiyor bazen başını çeviriyor istemiyor gibi ben pişpişleyerek vermeye devam edince içiyor arada kıvranıyor bitiriyor Ama bazen almak istemiyor kusacak gibi hareket ediyor verince.Sizce nedir böyle yapan bebiş anneleritecrubesi olan varmı