yamacalimoms Kızlar bebeğimi alalı 4 gün oldu 12 den sonra 5. Güne giricez.alismaya çalışıyoruz arada memeyi almak istemiyor bende sagiyorum sütünü 2 saatte bir 30 CC bazen 35 40 cc anne sütü veriyorum? Normali nedir? Az mı çok mu
2cocukluanne222 yamacalimoms önce emzir yetmiyorsa arkasına mama ver emmiyo diye direk mama verirsen biberon kolay gelir memeni istemez hep biberon ister demişti dr bana
Meriwa yamacalimoms daha cok yenisiniz canm meme verim sürekli bu dönemde almakda zorlanabilir ondandır ben direk emziriyorum kaç cc olduğunu bilmiyorum biri illaki yardımcı olur ömürlü olsun sabret azcık cnm
Ege35 yamacalimoms biberondan bol boş gidince memeyi emmek sor gelebilir. O yüzden emdir canım biberona alıştırma derim ben
Atlas2020 yamacalimoms canım benim oglum sag gögsümü tutup sol gögsümü ne yapsam etsem tutmadı sag gögsümü emdiktem sonra 30 veya 60 cc mama verdim 3 saate bir
yamacalimoms 2cocukluanne222 1 saat memede bogusuyoruz emmiyor kendim hemsireyim her türlü bildiğim tekniği uygulamaya çalışıyorum önce memeye veriyorum sonra artık en son çare sagip veriyorum onda çok güzel içiyor sütümü anlamadım cidden
DuruNunnAnnesii 4 günlük bebekte meme reddi olmaz canım, emme refleksi yeni yeni gelişiyor, sık sık emzir bence mama verme sütünle besle zaten kontrole gidince kilo alıp almadığına bakıp mama takviyesine ihtiyaç olup olmadığına bakıyor doktor.