Bu fistulede dönmüş olabilir 2aylıktı ilk çıktıgında 13 gün hastanede tedavi gördük daha sonradan cıktık eve ama bü kaçkere daha tekrarladı sürekli iltihap doldu kendiliğinden patladı kapandı antibiyotikler kremler kullandık ama yok bi fayda şimdi 2 gündür yine iltihap topluyu pazartesi cocuk cerrahiye randevumuz var ameliyat dicek gibi gwliyo bu durumu yasayan varmı acaba bebeğim 7.5 aylık