Doktora sorduğumda 1 çay kaşığı verebilirsin demişti ilk aylarda, verilmez diyenler de muhakkak doktora danışmıştır ama birçok konuda bir çok farklı görüş olabiliyor. Biz sab simplex ve probiyotik kullanıyorduk ama ıhlamur da verdim doktorla görüştükten sonra.