Yesidil ben de jilet vurmaya çalıştım 2 3 hafta önce ama beceremedim bebek te hiç durmadı, çok az biyere yapabildim🤦♀️ düzeltmesi için bu korona zamanı berbere götürmek zorunda kaldık 3 aylık bebeği 😂 berberde çok uslu durdu💆♀️ ama makinele yaptı jilet vurma yasakmış koronadan dolayı 🤷♀️ şimdi önde yanda jilet vurduğum yerlerde pek saç görünmüyo nasıl olcak bilmiyorum onlar çıkınca tekrar berbere gideriz belki 🤷♀️