Kızlaar çok çok düşündüm ve sonunda bir bebek giyim sayfası açmaya karar verdim olur mu olmaz mı düşüncesiyle tabiki faturalı yasal bir sayfa olacak çok çok güzel ciciler almayı düşünüyorum işlemler tamamlandığında mutlaka paylaşıcam. Desteğinizi esirgemezseniz çok sevinirim 🥰🥰🥰