anne15 Ayda ek gıdaya klasik olarak baslamıs olduk oturamadığı için. Bu ay mama sandalyesi alıcaz destekle oturabiliyor artık orda daha rahat oturarak yiyebilir diye düşünüyorum . Elle yemeye hevesli gibi biraz blw denemek istiyorum 6,5 aylık olduk. Nereden baslamak gerekiyor genel tadımları bitirdik normalde cunku. Blwde nasıl ilerlemeliyim ?