Merhaba anneler bebeğimin 4 haftadır geçmeyen bebek sivilceleri var yayılmadı ortaya çıktığı zamanki kadar(yanaklarında ceviz büyüklüğünde) ama anne sütü sürmeme rağmen geçmiyor. Bir arkadaşım 5 aylık bebeğine fito krem ve hametan kullanarak baş etmiş ama biz daha 2 aylığız, içerikleri de çok temiz olmadığı için kullanmak istemiyorum. Var mı önerisi olan? Ya da bebeğin yüzünde çıkan farklı bir şey mi acaba diye de endişe ediyorum lütfen yardım :(