Ardenkus 1 ay 3 gün önce doğum yaptım. Bayadır kanamam kesilmişti. Ama bugun yeniden başladı. Bu durum normal mi ? Adet falan mı oluyorum yoksa lohusalık dönemi kanaması mı bu ?