ocaklardantuci hiç korkma canım ben de çok korkmuştum ama korktuğum gibi olmadı. Aşıdan sonra biraz fazla uyku hali oluyor ama sen bebeğini beslemeye devam et, odayı serin tut, saatte bir ateşini ölç, eğer yükselmişse bence hemen ateş düşürücüye başvurma nemli bezle kompres yap yine düşmezse ateş düşürücü ver ama ateş düşürücüyü de 38 i görmediğin sürece verme çünkü bu tür ilaçlar aşının etkisini azaltır ilk başta doğal yolları dene 😊