Sevgili anneler. Aslında 2. Bebeğim tecrübeli olmam gerekir. Ama nedense soğukkanlılığımı koruyamıyorum. Bebeğimin ateşi çok inatçı ve 3 gündür yalnızca fitille düşüyo o da yaşnız 37.5 a kadar. 5 aylık bu arada. Aylardır dişleri kaşınıyo. Benim büyük kızımda hiç diş ateşi olmadı. 1 yaşında çıkardı dişleri. Bir sabah mamasını yedirirken kaşığa çıt diye vurmasıyla farketmiştim. Kendiliğinden çıkmıştı. Dğn gece acildeydik gitmeden öncede evde poşet bağlayıp idrarını aldım. 10 dakka içinde götürdüm. Kan tahlili de yaptılar. İkisi de şükür temiz çıktı. Doktor ciğerlerini de dinledi sıkıntı yok dedi. Boğazına baktı kızarıklık vs. Yok dedi. Sorum size şu ki diş bu kadar ateş yapar mı? Diğer kızımda yaşamadığım için tecrübesiizm. Doktoruna mesaj attım. 3 4 gün takipte kalalım. Eğer düşmezse ateşi bi getirin muayene edim dedi. Ama dedim bir de sizlere sorayım. Belki aynı şeyleri yaşayan anneler vardır. Çok teşekkürler şimdiden 😘