Byzthan Arkadaşlar hangi kusma mamasını almam lazım işe yarar bebeğim her yediği mamayı kusuyo gaviscon fayda etmiyor doktor evolvia ar önerdi ama bilen anneler hangisi sizce gaz kabızlık yapmayan😔
Woody Byzthan bebelac thickener araştırıp normal mamaya onu katabilirsiniz. Gaviscon falan işe yaramıyor
cnss5 Byzthan aptamil conformil gaz ve kabiz bebekler icin ozel bir mamadir biz kullaniyoruz cok memnunuz arastirmanizi tavsiye ederim
TC07 Byzthan Biz evolvia kullanıyoruz en iyi mamalardan biri. Kusma kabızlık vs yaşamadık. Severek içiyor. Ama balık yağı içeriyor. Oda çişte koku yapıyor. Tabi bebekten bebeğe yine de değişir. Umarım sever. Azar azar alıp denemek lazım
sr_ky Byzthan bütün mamaların genelde anti- reflü maması var. Bi araştırın isterseniz. Benim bebeğim de çok kusuyordu neredeyse bütün mamayı kusuyordu anti reflü mamalar İyi geldi. Ben aptamil-ar ve bebelac-ar karışık kullandım. Kabız yapıyor o mamalar normal aptamil ile karışık kullandım ben de kabız olmasın diye. Bazen de içerisine bi çay kaşığı zeytinyağı koydum.
Mervecelikucar Biz aptamil kullanıyordu çok gaz yapıyordu doktor bize similac önerdi deneyebilirsiniz isterseniz kabızlık içinde mamanın içine zeytin yağı koyarsanız iyi geliyor
Swmkva Biz reflü kaynaklı kusmadan dolayı Aptamil ar kullanıyoruz ancak kabızlık yaptı ,doktorla yarın görüşeceğiz, aynı anda motilium ve sabsimplex kullanıyoruz . Kusmalar belirgin şekilde azaldı . Doktorunuzla koordineli olmanızı tavsiye ederim.
Khumar_cafar Ben nutrilak premium kullaniyorum. İlk baslarda kusma yapiyordu. Sonra doktor yemek yedikten en az 2 saat sonra mama ver demisti. Daha erken verirsen kusar. Nutrilak premium hem kabizlik yapmiyo hem trans yag ve seker icermiyo. Ben cok memnunum. Hem de soyle aman aman kilo da aldirmiyo. Yani cogu mamalar maalesef bebeye fazla kilo aldiriyo.