Mahidevran_ Arkadaşlar bebeğim 4 aylık oldu, kuzenim bebeğine tadımlara başlamış. Aynı ayda bebeklerlerimiz. Sizce erken mi? Başlamalı mıyım? Nelerle başlamalıyım? Öneriniz var mı?
Sarisey Mahidevran_ beni ilgilendirmez tabiki ama soylemeden de olmuyor. 4aylik bebek daha sut kuzusu neyi neden tattiracaksiniz ki? Kilo problemi vs olur doktor yonlendirmesiyle daha erken/gec baslanabilir anlarim da onun bagirsaklari midesi neyi nasil hazmedicek? Zaten zamani geldiginde yiyecek bence acele etmenize hic gerek yok
GizemHazal Mahidevran_ bebeklerin 6. aya kadar emme refleksi olduğu için verdiğiniz şeyleri emmek isticek ve kötü sonuçlarla karşılaşabilirsiniz doktorunuzada bi danışın isterseniz
89Kbr Doktorlar neden 6 ay diyorlar acaba? hani siz 5-5,5’da demiyorsunuz.4 ay diyorsunuz…… bence erken 🤷♀️
Mahidevran_ 89Kbr bende aynı şeyi söyledim 6 ay sadece anne sütü vermemiz gerekiyor diye onun doktoru mama yedirdiği için başla demiş 🤷🏻♀️