arzuuu anladım çok geçmiş olsun. Bizim bağırsak tepkili kendisine hiç vermedim benden geçenle bile kanlı kaka oluyor. Aynen öyle yeşil ve ishal mukuslu kaka ile başladı sonra kan da gelmeye başlamıştı. İlerledikçe kötüleşiyordu. Dün sistem hastanesinde bi doktora gittim 9. Ayda yavaş yavaş sen yemeye başla dedi. Biraz ara ara yedirmek üstüne gitmek iyi olur dedi. Baktın yine hemen tepki verdi kesersin ama hafif tepkilerde hemen kesme vücut alışabilir dedi. Alerji işi çok zor gerçekten herkes Farklı bişe diyor ve bu insanı çok yıpratıyor