Nergis199 Huawei p20 lite kullanıyorum 5 ay oldu çok memnunum kamerası harika çok net çekiyor zum yapınca bile netliği bozulmuyor şarjıda iyi dayanıyor sabah taksam akşama anca bitiyor dolum hızıda çok iyi 1 saati bile bulmuyor dolması kısacası çok memnunum herşeyden önemlisi fiyatı çok uygun 2300 tl civarı.. Öyle iPhone a falan 8-10 bin lira vermeye hiç gerek yok kesinlikle tavsiye ederim mutlaka gidip bir bak bence😊