Oğlum 5,5 aylık en son uyuturken muratgilin damından atlayamıyordum evin içinde kucakta pışpışlayarak, sallayarak uyutuyordum. Minimum 15-20 dakikadan önce uyuduğu olmuyordu. Yatırdığım anda uyanıyordu ki yanında beraber yatmama rağmen. Ve bir gün canıma tak dediği an uyku eğitimi vermeye karar verdim. 20 gündür uyuduğu saatleri yazıyorum çok düzensiz uyku uyuyormuş akşamları en geç dokuzda yatırmaya başladım. Eskiden 19:30-22:00 bandında değişiyordu. Sonra 10 sn salla 10 sn dur yaparak bir kaç gün yavaş yavaş azalttım gündüzleri de dahil. Yanına yatmaya devam ettim. Bir haftanın sonunda kucakta sadece hafif pışpışla uyumaya başladı. Son üç gündür yatağa yüz üstü yatırıyorum ve yatağı yemeye çalışıyor.20 dakika abartısız debeleniyor ve 50 dakika uğraşıyordum iki gün başarısız oldum Biraz ağlayınca ana yüreği dayanamadım kucağımda uyudu. Ve bugün sonunda kafası yana düştüğü an emziği verdim ve uyudu. Sadece yanında sırtını sıvazladım. Benim yatağımda yatıyor bu arada. Sanırım oldu ya. 😁😁😁