Nurrumeyss benim bebeğim 55 günlük silikon ucla emziriyorum arada biberon veriyordum özellikle akşamları rahat uzun uyusun diye birde sürekli emmek istediği için akşama kadar sütümün azaldığını düşündüm. 2 haftadır falan akşamları memede ağlamaya başladı feryad figan. Uykusu var diye yapıyor sanıyordum son bir haftadır gündüzleri de ağlamaya başladı sürekli emmek istediği için memede süt bittiğini düşündüm gündüzleri de mama vermeye başladım. Hep 30 veriyordum emme sonrası, büyüdü diye 60 a çıkardım. Ve şuan sürekli memeye gelince ağlamaya başlıyor kendini çekiyor göz yaşlarıyla, sanki biryer leri acıyormuş gibi ağlıyor çok üzülüyorum. Bunların sırf biberon ve emzikten olduğunu düşünüyoruz eşimle. Demem o ki biberonun o akışkanligina alışınca silikon da kullansan emmek zor geliyor. Sütüm çok güzel geliyor ama ağlıyor ağlıyorum onunla beraber. Biberon vermeyin derim…