04072020 Merhaba, benim bebeğimde 3 buçuk aylık sayılır artık. Ve benimki de kolik satılabilir bir bebekti, akşamları çok huysuz olur 3-4 gibi ancak uyurdu. Ama 3 ayı yaklaşıp doldurduğundan beri bizimde hafif hafif düzene girdi. Akşam 11. 30 tan sonra banyosunu yaptırıp, emzirip hemen uyuyabiliyorum ve sabaha karşı 4 te uyanıyor, emiyor tekrar uyuyor. Başta bende endişe ettim acaba uyandı ben mi duymadım aç mı kaldı diye. Ama bir kaç akşam aynı saatte uyandığını görünce yeni düzeninin bu şekilde olduğunu anladım. Muhtemelen sizinki de artık gece uzun uykusuna geçti. Bakalım bir sonraki düzenleri nasıl olacak 😅 Hayırlısı olsun hepimiz için 🤗