Kizlar bebegime Dogdugu gunden beri hep sagarak biberonla süt veriyorum. Kizim yaklaşık 1 aydır isteyerek yemiyor. Onceden çok iştahlı bi bebekti. Hele son bi haftadır uyanıkken ağzına biberonu diliyle itiyor. Ağzına dahi sürmüyor. Uyurken zor ser yedirmeye çalışıyorum. 1 aydır kilo alamıyor yemiyor çünkü. Biberon reddi değil bildiğiniz süt reddi yaşıyorum çünkü biberonla su iciyor. Başına gelen var mı oturup aşağıya ağlıyorum artık sağmak istemiyorum bile. Tadımlık ek gıda baslayayaim dedim. Sebzelerle başladım hepsini ağzına verdiğimde ogurerek yememek için uğraştı. Aç çok farkındayım emzigi yemek gibi emiyor ama ağzına süt verince direk diliyle itiyor kafasını çeviriyor. Başına gelen varsa nolur bi akıl versin nesi var ne yapmam gerekiyor mama mi alayım bi akıl verin ne olur