Leylalihayatt benm kızımda dokuz aylık kaç gündür ateşi vardı doktora götürdük kan aldılar kanı ile idrarında enfeksiyon varmış canm çok zor kan aldrmasi çocuğum aglamakdan maf oldu 😢 antibiotik verdiler şükür şuan iyi ama rabbim tüm bebislerimize acil şifalar versin hiç bı çocuk hastalanmaz insallah hastanede yavrum ağlayınca bende dayanamadm başladım hüngür hungur aglamaya,öyle korktu ki yavrum yatırdigimda çok ağlıyor etrafa bakıyor korka korka,hemşireler den çok korktu hemşire artık ilacını sen ver dedi yaklasmadi kızıma psikolijisi bozldu yavrumun😢😒 sağlık ocağında asımız vardı yatiramadim yavrumu ykti ortalığı😣