Nazturan Forumdaki arkadaşların önerisiyle 4 buçuk aylık bebeğime sidafer damla aldım. 92 TL fiyatı. İçinde 4- ve 10 yaş çocuklar için uygundur yazıyor . Sizdedemi öyle yazıyor. Bebeğime içirebilirmiyim burda önerdilerde yanlış mı aldım acaba
gezgin_anne Nazturan evet öyle yazıyor ama bende kullandım 4 aylıktan itibaren sağlık ocağına dedim kullan sorun olmaz dediler
Baloglum93 Nazturan bende 6 aylıkken ona başladım çok severek içiyor kaşığı elimden çekiyor daha önce sağlık ocağının verdiği vermiştim onda paraben varmış onu içmek istemiyordu
ElifAlmila55 Nazturan pahalıya almışsınız sanki ya ben 50 tl gibi bi fiyata aldım. İnterneten dermoailem bu eczane sayfası ertesi gün ilaç elinizde oluyor. Ama bukadar fiyata almadım.
Limonlusu Nazturan aynen şişeye dök çalkala 1 ml yazan yer 10 damlaya denk geliyor ona göre bebeğin kaç kilo ise hesaplayıp ver
Sevimli ElifAlmila55 bende 92 tl ye alıyorum . Ama netten güvenemem ya içeriği farklı bir şey olursa . En azında eczane biraz daha güvenilir . Bence bir şey var ki 50 tl ye alıyorsunuz ilacı . Bütün ecZaneler de aynı fiyatken nette nasıl 50 tl oluyor . Yarı yarıya fiyat farkı var .
Motherofstrawberry Evet doktoruma özellikle sordum bu tarz damlaların sağlık bakanlığından ziyade tarım bakanlığı onayı da olması gerektiği için o şekilde yazılıyormuş. Yani tarım bakanlığı onayı olduğu için🤗
Elifhanim Nazturan evet canm kullaniosun icinde posetin icnde bi toz var onu sisenin icine dok calkala snra her icirmenden once calkala
Yenianne98 Sevimli ben netten alıyorum hiç bir sorun yaşamadım şahsen sıkıntı yaşamadım aynı eczaneden aldığım gibi orjinal bilindik siteden alınca sorun yok
Esarikayy Nazturan doktor tavsiyesiyle kilo başına bir damla olacak şekilde sidefer kullanıyoruz herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum size de