Meralmirayy 2 ay aşısı olduk bugün kızlar kızım hep uyuyo bugün sadece bikere 90 cc içti bidaha da icmiyo hep uyuyo yarına geçer mi acaba
Busrammesut Meralmirayy 2. Ay aşısı bizde de uyku yapmıştı gecede huysuzluk oldu ateş vs olmadi. Bütün gün uyuyup gece sabaha kadar ağlamıştı
Asli1453 Meralmirayy bizde 2 gün önce olduk canım hemşire demişti bana uyku yapar diye ama aşı yaptırdıgımız gece ateşlendi bebegim dikkatli olun ateşini kontrol edin
Lidya-t Meralmirayy Ayy çok sevindim. Aç uyumasın kuzular.Benimki kendisi çıkarırdı hemrn o yüzden hiç çıkarmazdım. Senin ki nasılsa öyle yap