Kızlar bebeğim kolik bir bebekti asla kendi uyuyan bir bebek değildi saatlerce sallar öyle uyuturdum mecburen ama gecen bir yazı okudum sallayınca daha gec uyuyorlar diye şimdi tam 6 aylık yarı kundak yapıyorum kısık seste müzik açıyorum yanında oturuyorum yavas yavas karnına vuruyorum en fazla 5 dk duruyor ve dalıyor çok rahat gercekten ben hiç alışamaz sanıyordum 2 gündür asla sallamıyorum 🥰