Kbrakurt Si_se_ta_be ay keşkee. İnanki evimde otursam kızımla ilgilensem zaman geçirsem bu süreçte benden iyisi olmaz. Bende çok kızıyorum insanların rahatlığına. Eşim yanimda değil bu arada. Askeri personel. Keşke olsa.