Kbrakurt Ahhh kıyamam ağlamaklı oldum. Çok zor gerçekten ya rabbim şifa versin inşallah iyileşir. Hem kızınızın canının derdindesiniz hem kaynana kayınbaba eş hemde tanımadığınız insanların hastaların, işte insanlarda koronayi sizin gibi insanları düşünmeyerek dışarı çıkıyor işinizi zorlaştırıyor. Yoksa sizde başkaları gibi oturup akşama kdar çocuğunuzla oynayıp keyif yapmak istemezmisiniz. Işte en çök buna sinirleniyorum. Çok üzüldüm ya😣