Arifcanmoms1 Kızlar adetim 2 gün geçti kan testi yaptım 1 tane yumurtan var değerlendir dedi doktor değerlendirdik kan testim 0,100 çıktı yani negatif sonrada pozitif olan varmi
Ahimess Arifcanmoms1 biraz daha zaman geçsin tekrar test yaptırın iki gün çok uzun bir süre değil. İnşallah gönlünüzden geçerim olur 🙏
Ahimess Arifcanmoms1 inşallah hamilesinizdir. Dediğim gibi bende 10 gün falan geçti öyle test yaptım kendim sonra sağlık ocağına gittim birazcık sabır sonra tekrar gidersiniz ☺️
Ahimess Arifcanmoms1 anladım psikolojik olabilir yaşadığınız ağrılar vs. Yine devam ederse agrilar adetiniz gecikirse aklınızda soru kalmaması icin kendiniz evde test yapın.