Ahsenn Arkadaslar merhaba.. kiz bebegim var 4 aylik. Dun altini temizlerken ic kisiminda peynir kesigi gibi seyler vardi az birsey. Kokusuda hos gelmedi. Normal birseymi? Aklima enfeksiyonda geldi tedirgin oldum. Doktorumuz p.tsi gidicez. Idrar kokusunu ayirt edemedim prima kullaniyorum bezin kendi kokusundan ayirt edemedim. Ates kusma vs yok. Ama surekli geceleri uyanip meme emmek istiyor 4. Ay atagi diye dusunmustum dune kadar
[silindi] Ahsenn Benim kızımda da oluyor afedersiniz kakasını yaptığında. Ön tarafına bulaşıyor maalesef. Ama başka bir sebebi var mı sizinkinin bilemem.
Mlsgr Ahsenn çok normal... o olmasaydı onun genital bölgesi korunmayacaktı:) o kremsi tabaka kızınızın genital bölgesini dışarıdan gelecek pisliklere karşı koruyor.
Gamzetrl Ahsenn bizim doktorumuz kakası bulasmadigi sürece asla temizlemememi söyledi. Enfeksiyona karşı antikor oluşturur gerekmedikce temizleme. Koku çok normal yinede içiniz rahat etmezse aylık kontrolde bi sorun
Mlsgr Ahsenn normal tabikii de.. kaka yapıyor,çiş yapıyor. Malum kapalı alan içinde duruyor. Koku yogunlaşabilir.
Mlsgr Ahsenn temizlemenizi ve o bölgeye müdahale etmenizi tavsiye etmem. Her şeyin doğal bir döngüsü var. Ne kadar temizlemeye çalışırsanız o bölgenin pH seviyesini bozacaksınız
Nuryalcndag Gamzetrl canım bende kakasının bulaştığını gördüğümde temizliyorum ama hafif yapsamda gidiyo biraz o krem tabaka acaba yanlışmı yapıyorum
Nuryalcndag Gamzetrl haa tamam o zaman ben bilmeden bile içim rahat etmiyodu açıkçası orayı açıpta silmek sanki doğru değilmiş gibi geliyodu şimdi sen yazınca anladım saol 🙂
Gamzetrl Saadetbelcim ilk başta bende öyleydim doktor kontrol için baktığında burdaki kremsi yapı nerde dedi😊 sonrasında sadece kaka bulaştığında temizledim bundan sonra öyle yaparsınız sizde
Saadetbelcim Gamzetrl ayyy bugun bile temizledim. Ozaman bundan sonra temizlemiyorum iyiki açmışım postu tesekkurler ❣