Ya aslında tecrübesiz anne yoktur ben bunun en güzel kanıtıyım ilk gördüğüm dokunduğum bebiş oğlum oldu hamileyken hep ağlardım ben nasıl bakacam derdini nasıl anlayacam falan diee ama o ben 5-6 tane çocuk doğurdum öyle yaptım böyle yaptım diyen boş beyinlilerden daha iyi biliyorum anneliği bebiş görmeye gelip uyuyan bebeğe aaaa kız çocuğun şekeri düşmüş açlıktan sarılık olmuş diyenler mi derseniz görümce Haziran sıcağında gelin kendin gibi soymuşsun hasta edecen çocuğu deyip zıbın penye kazak yelek giydirip çocuğu ısılık yapması mı dersin gelişimi çok çok iyi olan normalden fazla kg alıp 2.400 gr doğan bebeğe bu çocuk aç sütün yok diyip sütümün olduğunu ıspatladıktan sonra yok senin sütün yaramıyor kalitesiz 2 aylık bebeğe yemek ver diyenlerden sonra eğer o çocuğu sen doğurduysan anneysen en tecrübelisi sensin etraftaki fazlalıkları aldırış etme yeterli