Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 ay 2 günlük oldu gündüzleri ne zaman isterse o zaman memeyi veriyorum gece uyuduğu zaman en geç 3 saate bir uyusa bile kaldırıp emziriyorum sizce böyle devam mı etmeliyim yoksa bırakayım kendi uyandığında ne zaman isterse o zaman mı vermeliyim