Anneler, bebim bebeğim 6 ay 5 günlük yaklaşık 2 haftadr uykularında çok ve aniden bağırarak ağlıyor anlamıyorum 5 dakikada bir ağlıyor emziği de ağzında. Sakinleşmesi zama alıyor . Berbart durumdayım 😢 diş kabarması da yok noluyor anlamıyorum. Uykusunda birden ağlıyor gözleri kapalı emziği ağzında karnı tok eminim uyku saatinde de yatırıyorum kabız da ishal de değil. Benzerlerini yaşayan anneler var öı bu dönemde. Kucağıma alıyorum hiç bir şey sallama vs yapmadan direk dalıyor uykuya ama koyunca 5 dk sonradan yine ağlıyor. 😢😢 düzelecek mi nedir bu