Deletedmom379 Arkadaşlar oğlum 4.5 aylık dönmeye başladığı için üstünde durmuyor satmak istiyorum hiç bir deforme yada arızası yok. Işığı piyanosu herşeyi çalışıyor. . Şehir Ankara 🙏😍🥰
Deletedmom379 Asellimm valla 100 liraya aldim hiç kullanmadım fiyatı düşündüğün bı rakam varsa verebilirim. Koyacak yer bulamadım ziyan olsun da istemiyorum. Salonda öylece duruyor. https://imgyukle.com/i/5NC4eA https://imgyukle.com/i/5NC9k1
Deletedmom379 Oykusunannesi hayır canım video atmayı tarif edebilirsen çalışır vaziyette videosunu atabilirim daha ilk pilini taktım öylece duruyor 🥰
Seherliva29 Seherliva29 hiç sorun yok değil mi bide kargosu size ait demi ? İnstagram kullanmıyorum ben canım