Mervea
[bilinmeyen] çift kişilik yorgan serdim yere sevamlı üstünde emekli başka yerlere gidiyo ama kısıtlıyamam hareketlerini 1 kere yürütece koydum sevmeyince zorlamadım ev sıcak olunca sorun olmuyo
[silindi]
[bilinmeyen] ebebekte emekleyen bebekler için dizlik eldiven falan oluyor. Öyle bişey çare olabilir mi acaba? Parkeye temas etmez belki 🤷🏻♀️
GmzSnn
[bilinmeyen] 😂 biLiyosun benimki hep taşın üstünde 🤣🤣
GmzSnn
[bilinmeyen] ay ocakbaşına güLdüm 🤣🤣🤣 daha iyisi sana oLsun yawrum cayır cayır 😂😂
GmzSnn
[bilinmeyen] hahaha anneLik işte catır catır yansada bebek üşütücek derdi bitmez
Adensu
[bilinmeyen] dogalgazli evde bisey olmaz sobaya benzemiyor sonucta cok tedirgin olursaniz halifleks gibi birsey serebilirsiniz her taraf kapanir
Mervea
[bilinmeyen] 7.5 aylık 4 aydan beri yerde yorgan taşınmak istemiyo çünkü
Zamanlagelen
[bilinmeyen] bebegim 6 aylik hic yerden almiyorum desem yeridir 😊 yalniz bizimkide yuvarlana yuvarlana parkenin uzerine cikiyor ya da koltugun orda sıkısıp kaliyor aglamaya basliyor anneee yerim kalmadi donemiyorum diye 😀😀 bir geliyorum parkenin ustunde sirt ustu yatoyor saga sola bakiyor sanki ozellikle oraya cikiyor 😊 bizim evimizde ole cok cok sicak degil ama ben hasta olma ihtimalini hic dusunmediim yelegiyle takiliyor 😊
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] kuzum benimki de hep yerde içine kilotlu corap giydiryorum pijamasının engel olamayız ki yoksa bi sorun da olmadı
Zamanlagelen
[bilinmeyen] evet aynen devam edin 😊😊
Zuhrenass2018
[bilinmeyen] 6 bucuk aylık kızım yere bırakmıyor çünkü dişleri kaşınıyor ağzını halıya sürüyor püskülleri ağzına sokuyor hemde emeklemeyi öğrenmesin diye de bırakmak istemiyorum 😁😁 çünkü çok hareketli emeklerse hiç başa çıkamayacam diye korkuyorum 😂 😂
Zuhrenass2018
[bilinmeyen] örümcek iyidir örümcek candır onunla her yere ulaşamıyor ama emeklerse yürüse karışmadık nokta bırakmayacak galiba hayırıda anlamıyor bana inat yapıyor daha şimdiden mama Sandalyesi ve örümcek favorimiz 😂😂😂
Dogalice
[bilinmeyen] Ayakları sıcak olsun,üzeri üşütmeyeceği şekilde olsun tamam.Bebeleri rahat bırakmakta fayda var,keşfediyorlar.Bizim evde yerler çıplak hep.Kızım fıldır fıldır evin her yerinde geziyor.Birşeycik olmaz annesi korkma hiç 😊
Minnosunannesi
[bilinmeyen] bende battaniye serdim yere orda yuvarlanıyor . Çıktıkça ben o alana koymaya çalışıyorum kışa denk gelmesi kötü oldu bu sürecin 😞 ve olabildiğince kalın giydiriyorum
Dogalice
Kızlar alakasız olacak ama benim profil resmim gitti.resim kısmındaki + ya üstüste basıyorum ama bir türlü gelmiyor inat ettim 😬 nasıl yapabilirim?
Mervecicekli
[bilinmeyen] Evim alttan ısıtma o yüzden sorun olmuyor bizde
MMertinannesi
[bilinmeyen] biz oturdugumuz odaya heryeri kaplicak sekilde 2 hali serdik acik hicbiryer yok istedgi gibi yuvarlaniyor bizimki 😊
Dogalice
[bilinmeyen] olduu Mersi canım 😁
Mervecicekli
[bilinmeyen] canım eline yere koyduğunda soğuk olup olmadığını anlarsın sürekli sıcak oluyor benimki
NidaM
[bilinmeyen] sürekli yurutece koyarsan bebeginin sırtına zarar verirsin. kalın kiyafetler giydir yere bırak