Kızlar doğum yapalı 1hafta oldu ilk günlerde dikişin olduğu yerlerde etinin birleşik yani dikildiğini görebiliyordum şimdi bakıyorum sanki ayrılmış gibi dikişte gözükmüyor sadece 1tane görebiliyorum diğer yerler ayrılmış gibi sizce ben mi yanlış görüyorum yoksa dikişler mi açılmış? Bunun gibi bı durum yaşayan yada bilgisi olan var mı?