Blge28 çocuğumu ilkte anlamıyordum kızıyordum ağlamıştım niye kızıyorum diye sonra hiç kızmamaya başladım anlamaya çalışıyorum artık sakin olmaya çalışıyorum ona hadi eee yapalım diyorum 5,5 aylık yatağa atıyorum poposuna piş piş yapıyorum yatıyor. Bazen çok çok ağlıyor bırakıyorum yatağa bi bakmışız susmuş kendi kendine uyumuş. Bazen omzuma alıyorum hemen uyuyor o sarılması ❤️ Bazen kucağıma alıp geziyoruz her türlü istediğini yaptırıyorlar valla ona uyuyorum artık uyku eğitimi saldım. Diyorum kendi kendime 5,5 aylık ne kadar anlicak kendi kendine uyumayı 1-1,5 yaşına gelince anlar diyorum