Nesizade 3.5 aylık oğlum gündüz uykusu yok akşam 8 gibi uyurdu ona da direniyor artık mememe gelince basıyor çığlığı o kadar yoruldum ki benim gibi olan ya da biçözüm bulan var mı 😔