Kızlar bebeğim daha 2 aylık ama benim göğüslerim ilk zamanlardaki gibi dolu dolu değil maalesef . İlk 20 gün göğüslerimden süt taşıyordu sağıp sağıp buzluğa atıyordum ,şimdi ise sağmak bir yana göğüslerim sürekli sönük. Bebeğim emiyor extra gün içinde stoktaki sütten de veriyorum ama bebeğim gittikçe büyüyor , stokta tükenecek .sütüm yetmeyecek diye korkuyorum . Ne yapmalıyım benim durumumda olan var mı :(