Doktora gıdın arkadasımın bebegı 40 45 cm şık bır yukseklıkten dusmustu benı aradı bende hastaneye gıtmesı gerektıgını soyledım kayın valıdesı bıseyı yok aglamadı besleniyor dedı ve gıtmedıler gece saat 3 de bebegı emzirmeye kalkıyor ve bebekte tepkı yok apar topar hastaneye goturuyorlar sızıntı seklinde beyın kanaması olusmus 30 gun yogun bakımda kaldı buna baglı vucudunda aksaklıklar olustu bu tur şeylerde rısk almaya degmez