Mclk ben de bebeğime 1 aylıktan sonra doktorun tavsitesiyle hipp combiotic başlamıştım. Kilo alamamıştı bebek. Sütüm yetmiyordu. Bizim de mamaya başladığımız ilk günlerde ağlamıştı bebek. Alışkın değil ya çünkü. Bi de sindirmesi, anne sütü sindirmesine göre daha farklı. Kakasının kıvamı değişmişti mesela mamadan sonra. Birkaç gün alışma süreci olabilirdiye düşünüyorum. Biz hala kullanıyoruz bi sorun yaşamadık. Bi de biberon da önemli. Anne memesine en yakın ve yenidoğan için olan, memeden kopmamasını sağlayacak bi biberon ucu kullanıyoruz.