Dk72 Bebeğim 2 haftalık oldu bağırsakların gaz oluyor. Uykusundan ağlıyarakmuyanıyor sürekli ıkınıp kızarıyor. Gaz çıkarmakta zorlanıyor. Bu konuda önerisi olan var mı? Kullandığınız bir gaz damlası var mı?
Mihrimah61 Dk72 ben sab simplex ve biogaia kullanmıştım. Ama kesin bi çözümü yok canm ya. Gaz olduğu zaman sıcak banyo yaptır belini karnını ayaklarını sıcak tut. Kimyon çayı iç. Ve booolll sabırr dile
Ysfymn Emn_trm metsilin hiç bi faydası yok biogaia bakteriyel bı damla buzdolabında muhafaza edersen karını görürsün bende ilk fayda etmiyor diye düşündüm eczacı bey buzdolabını n kapağında muhafaza etmedi söyledi denedim gerçekten müthiş etki gösterdi çünkü bakteriler sıcakta ölüyor mus
as_cn Nurse harvey colex bebegime cok iyi geldi tavsiye ederim ben bittkce alacagim. Kendi kendine yapiyor artik pırt pırt 😄
teacher_mommy Zinco damlası kullanıyorum ben ekstra bebe yağıyla oğlumun gobegine dairesel hareketlerle masaj yapiyorum. İyi geliyor. Ve en önemli tavsiyem sen gergin olunca o daha çok gergin oluyor elinden geldigince sakin ol
guldgrmnci3_ guldgrmnci3_ İkisini de gün içinde kullanıyorum kolik bi bebekti akşamları bize zehir oluyordu çok şükür onları kullandıktan sonra bi derdimiz kalmadı 2 aylık şuan bebeğim