bertn xbirisi benim 3.5 aya kadar pek sevmedi sonra severler merak etme ne kadar sıkılsa bile her gün ara ara karin üstü uzatin bi hafta icin de alışıyorlar
iki_prens_annesi_ xbirisi sevdiremezsiniz malesef 6 aylik oglum toplasan 2 dk zor duruyo hic sevmiyo ama insallah sizinki sever
antropologanne xbirisi Hiç yılmadan hergün koyun. Göğsünün altına yastıkda koyabilirsiniz.Müzik açabilirsiniz, sevdiği oyuncakla oynatabilirsiniz. Zamanla alışacaktır.Benim kızımda önceleri hiç durmuyordu böyle yapa yapa alıştı.
xbirisi bertn aslında sık sık gün içinde 19 sn de olsa yüzüstü koymaya çalışıyorum . umarım alışır çünkü gelişimleri için çok önemli
Bekra 3 buçuk aylık olduk bizde hiç sevmiyor yüz üstü koyduğum anda aglıyor bende pes ettim artık koymuyorum zamanla sever diye düşünüyorum 🤷♀️
Ml11 xbirisi ağlasada 1,2 dakikada olsa durdurun muhakkak . Çok önemli bir egzersiz ilerisi için. Benim oğlumda ağlardı şimdi 6 aylık ve bayılıyor karın üstünde kalkmaya.