15 aylık kızım var memede uyuyor, gece bin defa uyanıyor, uyku kalitesi eksilerde. Bu durum beni çok üzüyor kendimi aptal gibi hissediyorum, minik bir bebeğin uykusunu düzene sokamadın diye kendime çok kızıyorum. Ne yapmalıyım memesiz uyuyabilmesi için tecrübeli anneler var mı?