momyshark1 Bugun anneme 1 ilac verildi gunde 16 tane 8 8 icecek ilk gun agir gelebilir dendi siz veya tanidiklariniz ilac kullananlar ne ilaci kullandi nasil kullandi faydasi oldumu
dlkcnblt momyshark1 annemde kullandı o 8 liden bide şeker hadtasıydı o hap çok fauda etti stlsttılsr şimdi ama d,c vitamin destek aldı farmaton falan içti
iki_prens_annesi_ momyshark1 esime 10 tane ilac verdiler ismini hatirlamiyorum seffaf posetteydi sabah aksam tok karna 5 gunde bitirdi
Hamzam momyshark1 plaquenil, Çin’den gelen 8 tane birden içilen haplardan, birde 2 tane vitamin vardı şuan isimlerini hatirlayamadim
dlkcnblt momyshark1 51 yaşında bize de dedi içerken takip edin sık sık diye ama hatta babama kağıt falan imzalatmışlar biz gece gündüz takipmettik eldiven maske falan ateşine baktık mecbur
momyshark1 dlkcnblt favicorapir bize verilen bizede dokunabilir ilk gun dendi ama korktuk kötü bir etkisi olurmu diye babanizin kronik hastaligi varmiydi acaba
dlkcnblt momyshark1 babamın yoktu anneöin yanına da o girdi çıktı zaten babam da 64 doğumlu .ikşside atlattı sayılır.karantinanın 12.günündeler işte.az öksürükleri kaldı başka bi belirti yok