melinaaa Bebeğim 6 aylık 19.30 a kadar yoruluyor 19.00-20.30 engeç uyuyor çok mu erken son uykusunu 16.00-17.00 de uyuyor herkes erken diyor sizler kaçta uyutuyorsunuz ? ❤️
melinaaa Dykdyk İkiz mi maşallah 😂🧿 Hep merak ettiğim bişey vardı biri kalkınca öbürküsüde kalkıyor mu? Yada birini uyutup öbürkünün kalktığı oluyormu 😅
Sinem2 melinaaa 7 ay 11 günlük kızım 8:30-9:30 arası uyuyor genelde. Ama son zamanlarda gece uykusuna geçişte zorlanıyor daha da geç uyuduğu oluyor.
HonKiPonKiDoNiNo 19-19.30 gibi uyur 23.30 gibi mama yapar veririm uykuda icer, kendiside 2.5-3 gibi mamaya kalkar sonra sabah 6 da uyanir 🙈 .. 3 ayliktan beri bu duzendeyiz hic sasmaz bi problemi yoksa. melinaaa
melinaaa HonKiPonKiDoNiNo Maşallah annesi ❤️ Bizde 1 aydır sık kalkıyoruz ek gıdaya geçtik bağırsaklar da alışmaya çalışıyor sanırım gece pırt pırt devamlı bazen uyanıyor ama 1 aydır bizi uyutmayan diş sanırım saat başı ayaktayız ☹️
Bulutbey melinaaa en ideal saatlerde uyutuyorsunuz. Oğlum 9,5 aylık bende hep bu saatlerde uyumaya getiriyorum odasına. Hatta şu an daldı bile 19.50
Sinem2 melinaaa sormayın valla 5 aylıkken zor uyuyor diye salıncak kurduk duzelmisti 2 aydır güzel uyuyordu 7 ay lik olduğundan beri salıncak da fayda etmiyor artik gece de uyanıyor çok sık olmasa da
HonKiPonKiDoNiNo Dis bazen yapabiliyor evet, biz sorunsuz cikardik hep ama 6. dis yordu 🙂 umarim kolayca atlatirsiniz, 🌸 saglikli buyutmeler bebisinizi. melinaaa
melinaaa HonKiPonKiDoNiNo Oh ne güzel şanslısınız annemde bende nasıl çıktığını farketmemiş bile dişlerimin azılar yormuş siz nasıl geçirdiniz zorlamadı mı 🧿☺️
HonKiPonKiDoNiNo 5 dis sifir sikinti ama 6. azi cok yordu, birde o sirada idrar yolu enfeksiyonu gecirdi facia gunler yasadik 😔 melinaaa