mirayilknurtolga canım süt çiğ sütse bir tencereye koy altını aç baya kaynadıktan sonra kıs bir 15dk kadar kaynat altını kapat,sonra ılınmasını bekle,tavsiyem cam kavanozlar vardır evde boş onlara doldur içinde ılınmaya bırak uzaktan ısı ölçerim varsa 42-46 derece arası yoksa ,serçe parmağını bayır 7ye kadar say ısırmaya başladıysa sıcaklık seni tamamdır,daha ılık ya da daha sıcak olmasın..bir kase al bu sütü evdeki eski yoğurttan her 1 litrelik kavanoz için 1 yemek kaşığı yoğurt koy kasede sütle karştır(mayan hazır oldu) daha sonra kavanozlara kaşık kaşık bu yoğurtlu sütü ekle..hafif kaşıkla kavonozun dibini karıştırabilirsin,masanın ya da tezgahının üstüne koy (bunları akşam yap)kapaklarını kapat,etrafına üstüne 2-3kat örtü havlu vs ört sıcak kalsın kavanozların..asla kıpırdamasınlar ertesi sabaha kadar..sabah 9 gibi aç örtüyü kavanoz kapaklarını aç buzdolabına koy 4-5 saat ağzı açık kalsın suyu varsa çeker sert yoğurt olur..kapaklarını kaptıp,tek tek kullanabilirsin bozulmaz 1hafta rahat hiç biri..afiyet olsun canım