Bedriye54 Zeynep_adem58 hayır bir sorun olacağını düşünmüyorum çünkü o kesenin içinde zaten karnında ben 6 bucuk ayıma kadar yüz üstü yatabilmiştim ve bi sorun olmadı
Betlgkce Zeynep_adem58 hamileyken okulda nöbet tutarken ogrencinin biri basket topu atmıştı çok şükür bir şey olmadı kızım kucagimda
Erencinarinannesi Zeynep_adem58 ben hamileyken trafik kazası geçirmiştim hiç bişe olmaz bence içini ferah tut
BombastikTurta Zeynep_adem58 canım ben hamileyken her gece kalkıp süt içerdim bi gece uyku semesine odaya gidecem diye duvara çarptım sivri kısıma çok şükür bisey olmadı doktor onlar su balonunun içinde bu tarz carpmalar sadece onları sallar dedi