Kızlar ya hamileliğimden beri bebeğim hep önde gitti doğdu hala önde gidiyor 3 aylık şuan ama doktor 5 6 ayla uyumlu dedi kilosu boyu vs şimdide aşırı salya akıtıyor ateş ve huysuzluk var 1 haftadır dişten şüpheleniyorum böyle bir şey mümkün olabilir mi ? Daha önce başına gelen varmı